Tisdag

Skrivet av Malena   -   Den
Gårdagen bar med sig ett mörkt åskmoln in i mitt liv så jag orkade inte ta mig tid att skriva ett endaste inlägg. Åskan förvandlades till spöregn idag. Lite bättre, men inte på långa vägar bra. Vi bytte ut min depp-medicin idag mot en med snabbare och mer verkan. Ska testa den idag. Hoppas att jag inte får några sunkiga biverkningar som huvudvärk eller illamående, men jag brukar vara en person som är rätt immun mot alla möjliga och omöjliga biverkningar när det gäller medicin, så jag får hoppas att jag har turen med mig idag också.
 
På hästfronten då? Pepsie har vilat de senaste dagarna på grund av mitt humör. Igår tog vi bort hennes broddar inför sommaren. Vi kan väl slå vad om att det blir minusgrader och snö i nästa vecka igen, skulle ju vara typiskt.
Det brukar ju bli så när man försäkrat sig om att våren är här och det inte kommer någon mer snö, dagen efter vräker det ner och så ligger det kvar i en månad till.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback