Hjälmpyssel

Skrivet av Malena   -   Den
Efter en rätt så oproduktiv vecka på pysselfronten bestämde jag mig för att piffa upp en av mina hjälmar,
 
Jag bestämde mig för att ta min billigaste vardagshjälm som jag köpt begagnad för 8€. Då spelar det liksom ingen större roll om den förstörs eller om jag blir missnöjd. Men inget av detta hände lyckligtvis, jag blev asnöjd!
 
Jag hade först tänkt ta vanliga fake kristaller, men så hittade jag några glaskule-liknande pärlor vid hobbyaffären som jag tyckte var lite mer unika, så jag satsade på dom istället. Vad tycks?
 
 Jag föredrar den simpla stilen så jag klistrade inte hela hjälmen full. Stiligt tycker jag!
 
 Close up.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såå fint det blev!! Verkligen :)

Svar: Oooh, tack så mycket, blev själv supernöjd :)
Kram ♥

2013-08-31 @ 19:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback