Snart Sverigetime

Skrivet av Malena   -   Den
Som jag kanske nämnt i bloggen tidigare så ska jag och halva familjen till Sverige för att fira mammas födelsedag. Vi åker onsdagen den 25e september och är där i ett par dagar. Vi ska bo hos min moster, som om jag inte minns helt tokigt bor en liten bit utanför Stockholm. (har aldrig varit där innan)
 
Någon som har några tips på något speciellt som vi "turister" borde attendera i just Stockholm? Hööks vet jag med säkerhet att jag ska besöka. Men annars är jag allmänt outbildad när det kommer till svenska städer och vad som finns var och så vidare. Men det är ju fasen huvudstaden, något skoj borde vi ju kunna underhålla oss med i allafall.
 
Tack google maps. Som ni ser så kommer vi att båta oss över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback