Tisdag

Skrivet av Malena   -   Den
Är det tisdag idag ens? (checkar på datorn) Oh, yes it is.
 
Ikväll ska garanterat 90% av de i samma åldersgrupp som mig festa till det rejält. Jag å andra sidan, vad ska jag göra på nyårsafton? Inte festa i allafall.
 
Jag tror faktiskt att jag ska vila ett par timmar på maten och sedan ut på en liten PW (eller joggingur om jag känner mig hurtig) med Divergent-ljudboken i öronen. Har hört att den ska vara så himla bra, så jag måste bedöma för mig själv. Och jag har inte tid att varken läsa eller lyssna på ljudböcker någon annan gång än när jag tränar. Två flugor i en smäll helt enkelt.
 
På tal om absolut ingenting. Jag kom på mig själv att nyfiket peta med en knappnål i min "igenväxta" näspiercing häromkvällen bara för att kolla om den faktiskt var igenväxt. "Schlurp" sa det bara så stod jag med en nål genomtryckt i en näsborren. Vart har min smärttröskel tagit vägen på senaste tiden? Och nej, jag lade inte i ett smycke, jag har ingen kärlek gentemot näsvingspiercingar längre.
 
 Bild från en fotografering 2011 (min dator består till 95% av hästbilder, så det finns inte så mycket annat att välja bland när jag skriver ohästliga inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback