Piercing

Skrivet av Malena   -   Den
Nu kan min läppjäkel hälsa hem. Tog ut smycket och lägger aldrig dit det igen.
 
Det gav mig bara negativt:
  • Broskbildning
  • Rött och irriterat runt hålet
  • Hamnade att byta smycke inför varje skoldag
  • Tänderna hakade i på plattan inuti munnen hela tiden
Nu är min tuffhetstid förbi. Dock så har jag inte piercingar helt ute ur tankarna ännu. Jag är lite sugen på att pierca näsan faktiskt. Bara en liten, diskret diamant eller så. Det är stiligt tycker jag. Jag har faktiskt aldrig varit något fan av ett ansikte fyllt av piercingar, men en liten en kan vara snyggt.
 
Känns ändå en gnutta vemodigt...
 
Ursäkta min sunkiga bild, men det är inte lätt att ta en fräch bild på ett inflamerat läpphål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback