Torsdag

Skrivet av Malena   -   Den
Idag har jag och morsan och syster Malin gjort en liten endagars roadtrip till Vasa för shopping. Och shopping blev det minsann, åtminstone för min del. Hittade en massa fint. Jag kommer at fota och "haula" allt på bloggen imorgon. Varför jag inte gör det nu är för att min garderob är ett bombnedslag, och jag ska städa ut den imorgon, så jag orkar liksom inte plocka ur alla påsar ikväll. Men ni kan verkligen vänta er en salig blandning av kläder och grejer.
 
I Vasa hände inget speciellt direkt. Vädret var patetiskt och mina fina, svartlackade, fakea Doc Martens blev förstörda. Vi åt god pasta och glass och en rolig gubbe höll på att småprata och halvdansa för sig själv på en busshållplats när jag gick förbi. Han verkade så full och glad så.
 
Kvällen kommer att bestå av de obligatoriska programmen som kommer på TV ikväll (112 - På liv och död och Date med mig) och sedan kommer jag att sitta framför datan och nörda facebookspel. Facebookspelen är för övrigt mitt nya guilty pleasure.
 
 

Kommentarer
Postat av: x

En sak du absolut måste fortsätta med på bloggen är det roliga sättet att skriva på! Jag garanterar, man skrattar alltid åt dem!
Som i detta inlägg: "han verkade så full och glad så" . Haha, lmao :D

Svar: Hahah, jag kommer garanterat att fortsätta så :D
pepsies.blogg.se

2013-02-28 @ 17:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback