Fredag

Skrivet av Malena   -   Den
Sommarlovet ligger framför mina fötter och jag ska njuta ihjäl mig!
 
Idag har jag för ovanlighetens skull ätit godis samt Ben&Jerrys. När man har "dietat" i en längre tid så smakar socker och sötsker rätt så dåligt faktiskt. Nu ska jag låta lilla magen smälta allt gott och sedan bege mig ut på min vanliga löprunda.
 
Ska fortsätta att pyssla sålänge. Det känns som att pyssel är väldigt underskattat bland dagens ungdom. Inget göra själv, bara köpa, köpa, köpa. Mitt favoritpyssel är absolut kläder och skor och jag älskar att klippa och klistra och sy om. Det var verkligen evigheter sedan jag köpte något i klädväg till fullpris.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback