Lördag

Skrivet av Malena   -   Den
Glad lördag, lillajul och soon to be 1:a advent alla läsare!
 
Min lördag har hittills spenderats i Karleby-stad tillsammans med lilla mamma. Jag hade dessutom planerat en ridtur på morgonen innan, men när jag skymtade snöstormen utanför fönstret ångrade jag mig. Åter till staden, jag besökte (det kunde ni väl aldrig gissa...) loppiset. Så ni kan bereda er på en extra stor loppishaul senare ikväll. Varför extra stor? Jo, jag svängde in på ett av loppisarna inne i stan igår efter skolan också. Jag borde få ett rejält kokt stryk av någon så mycket som jag shoppar...
 
Jag lyckades till och med att bara bloggig nog att ta en outfitbild. Jag kände nämligen att det var liiiiite för oklädsamt att inta stan med pyjamasbyxor, luddiga tofflor och pappas gamla T-shirt. Så jag var "så illa tvungen" att slänga ihop en riktig outfit istället.
 
Allt är från loppis förutom toppen och mössan som kan återfinnas vid Cubus & Gina Tricot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback