Kroppsmetall

Skrivet av Malena   -   Den
 
Som ni säkert redan vet, så gillar jag diverse olika kroppsmodifieringar (så länge det är med måtta). Så tänkte nu dela med mig av ett par piercingar som jag gärna skulle ha. Dock inte alla samtidigt...
 
Sternumpiercing är nytillskottet i "piercingwantie-familjen", och det av ingen annan anledning än att det ser extremt snyggt ut.
 
Tungpiercing är nog den jag både skulle vara minst och mest rädd för att göra. Minst för att jag personligen tror att det skulle göra minst ont. Men mest för att jag vet att läkningstiden är ett helsike.
 
Septum har jag velat göra längst, men jag är lite rädd för smärtan. Om jag någonsin skaffar någon av dessa piercingar så är det troligtvis septum jag kommer att göra. Varför? Jo, för att den är det enklast att ta själv, då kan jag alltså kontrollera smärtan. Och om jag någonsin skaffar just septum så kommer jag att antingen ta bort min näsring eller byta det till en sten. jag gillar varken tanken eller utseendet av två ringar i näsan.
 
Dimplepiercingen gillar jag endast för att det ger en fake-smilgropar. Och smilgropar är typ det gulligaste som finns.

Kommentarer
Postat av: Neapocalypse - klickerträning och unghäst ・゚♥ ✞

SJFHSDFS jag ska skaffa septum när jag har fått körkort som typ belöning eller nå (som att ett fucking körkort inte är nog bra haha) fast jag gör det på en studio, vågar aldrig göra själv! haha ^^

Svar: Har gjort de flesta av mina piercingar själv, så jag vågar göra det. Om det vore min första så hade jag utan tvekan gått till studio :D
Kram ♥

2014-12-21 @ 23:04:29
URL: http://neapocalypse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback