Nerdalert!

Skrivet av Malena   -   Den
Ni får skona mig, jag antar att absolut ingen här är det minsta intresserad av detta inlägg. Men jag skriver om vad som händer i mitt liv, och detta har hänt väldigt ofta i mitt liv de senaste dagarna.
 
Talar om onlinespelet Perfect World International, som de flesta säkert inte är bekanta med. Men om man nämner World of Warcraft så kanske fler känner igen sig. Det är ett i princip likadant spel. Om man ska sammanfatta handlingen i korthet så är man en gubbe som springer runt på uppdrag som oftast innebär att döda monster. Man kan springa runt fritt i en massiv värld och spelet tar aldrig slut.
 
När jag var 14-15 så spelade jag konstant med mina vänner. Det var inte ovanligt att jag spenderade all min lediga tid åt detta, och då menar jag det. Kunde bli uppåt 10-12 timmar på helgarna. Nu spelar jag bara lite ibland, då jag har tråkigt och känner att jag bara behöver försvinna bort lite i en vacker sagovärld.
 
Lite screencaps från idag. Ser ni på bild två hur vackert landskapet är.
 
 
Flmade också litgrann, bara för att. Lyssna på musiken, det är en av mina favoritgrejer med hela spelet. Inspelningsprogrammet gjorde musen fasligt irriterande.
 
  Först så rider min karaktär på sin räv (hästalternativ, hih) mitt i största stan. Det laggar (spelet stannar och blir hackigt) svinmycket eftersom det är så mycket folk där
 
På andra klippet så flyger min karaktär och på tredje så slåss hon mot monster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback