Fredag

Skrivet av Malena   -   Den
Uscha mig! Snart är sportlovet ett minne blott. Tur att det snart är påsklov, hihi.
 
Planerar för tillfället att smälta maten med nya avsittet av Grey's Anatomy, sen ska jag mocka mina tre svarta springares nerskitna boxar samt hälsa på dom litegrann i hagen. Hoppas att dom fortfarande står kvar över jord och inte drunknat i den brutala lervällingen som alltid uppstår nu på våren.
 
Sen på kvällssidan blir det lite träning för lilla, slöa kroppen. Jag har verkligen slackat med maten och träningen den senaste veckan, speciellt maten. Trots det så vet jag att jag aldrig kommer att kunna hålla mig till den "typiska träningsdieten" som i mina ögon typ består av keso, sunkiga grönsaker och diverse tillskott. Jag älskar mat för mycket, men nyttigt ala Malena ska jag försöka klara av.
 
Ja, jag har haft långt brunt hår med bangs... Med närmare eftertanke, det såg ju fasiken BRA ut. Borde jag bli brunett igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback