Tips: Ebayförsäljare

Skrivet av Malena   -   Den
Jag fick en förfrågan om jag kunde tipsa om bra Ebayförsäljare, och visst kan jag det! Alla som jag tipsar om är lite större försäljare med flera tusen olika "varor" inom en massa olika kategorier. Men jag kommer främst att fokusera på kläder eftersom det är det som jag mest beställer från Ebay. Jag kan ju också nämna att jag har beställt från alla dessa.
 
Den här säljaren säljer egentligen lite av mycket. Men en stor del är kläder. Kläderna säljs ju självklart billigt. Majoriteten ligger nog runt 3-10€. Det finns också en massa smycken, sportsaker och djurtillbehör. Hundkläderna skulle jag kunna beställa hem massvis av till Freja. Godis för ögonen.
LÄNK
 
 Ni vet dessa klänningar som jag bloggat om i ur och skur? De här säljaren har dessa, och mycket mer. Den gemensamma nämnaren är att alla plagg är gjorda i samma "badklädesmaterial". Det finns tröjor, klänningar, kjolar, toppar, leggings, ALLT.
 
 Här är det också främst kläderna som står i centrum. Tröjan till vänster är en kopia av en av Killstars tröjor, till en tiondel av dess pris. Finns också en massa andra billiga kopior. Fastnade även för alla mobilskal. Så gulliga, pch prisena ligger på knappa 2€.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback