Liten loppishaul

Skrivet av Malena   -   Den
 
Här är lite grejer som jag snappat upp från loppisarna den senaste månaden. Jag har mest köpt DIY-projekt så det har inte blivit så mycket "färdiga plagg" att visa upp. Men här är litegrann i allafall. Först så hittade jag två croppade tjocktröjor. Jag vet inte om dom var croppade redan som nya eller om förra ägaren klippte av dom. Hur som helst så är jag in love. Sen hittade jag en T-shirt gjord av endast nätmaterial. Så cool med en kort crop top under. Sist men inte minst en korsettliknande topp. Denna typ av plagg trodde jag aldrig i min evinnerligaste fantasi att jag någon gång skulle äga. Men jag finner det jättesnygg och inte alls för vulgär. Jag testade den instoppad i ett par högmidjade jeansshorts och det så jättecoolt och unikt ut. Älskar allt jag köpt som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback