Träning, träning, träning!

Skrivet av Malena   -   Den
Imorgon börjar jag mitt nya "träningsschema" eller vad jag nu ska kalla det. Jag är djupast på botten både tränings- och hälsomässigt nu. Jag är ohälsosam, riktigt ohälsosam. Och jag behöver verkligen ta mig ur det här.
 
Nu blir det alltså att gå och sova tidigare om kvällarna för att sedan väcka upp mig själv med en liten springtur på morgonen innan skolan. Sen blir det en liten workout efter skolan också. Jag kommer verkligen att kämpa till 100% nu för att gå ner de där kilona som gör att jag inte trivs med mig själv ett dugg.
 
Jag har inga långsiktiga planer. Jag siktar på att ta en vecka i taget och om det känns för jobbigt så blir det helt enkelt att ändra om litegrann. Easy peasy!
 

Kommentarer
Postat av: Morsan

Kämpa på!! Du klarar det ska du se :))

2014-03-30 @ 20:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback