Familjetripp

Skrivet av Malena   -   Den
Tror ni att jag orkar plocka fram varenda liten grej jag hade på mig idag? Näää, på tok för lat, ni får bara halva outfiten från idag.
 
Idag har jag, syrran och farsan bilat iväg till Tuuri fär julklapps-shopping. För min del blev det en succe. Jag fick klappar åt alla familjemedlemmar inklusive Freja. Jag är inte den som köper presenter åt mina husdjur, men jag såg att det fanns "jul-tuggben" i påsar för 2€, och då kan man ju inte låta bli.
 
Jag och syrran hamnade meddetsamma på parfym/smink/tjejiga avdelningen för att söka presenter till de kvinnliga familjemedlemmarna. Det slutade med att vi stod parkerade framför alla VS bodymists och luktade oss blåa i ansiktet. Min favorit hette något med sensual bla bla bla, om någon undrade...
 
Pappa, som de flesta andra pappor, visste inte riktigt vad han skulle köpa sina döttrar i julklapp. Så det blev som alla tidigare jular - vi fick välja ut en massa julgodis. Tre feta lådor styck närmare bestämt. Jag kommer att gå upp minst tio kilo denna jul... Men yolo, am I right? Eller JUL-o (haha, Malena, svinkul...).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback