Förkyld ofta?

Skrivet av Malena   -   Den
 
Tänkte tipselitipsa litegrann om en produkt/örtmedicin som jag alltid använder vid förkylningssymptom. Det säger ju sig självt hur bra produkten funkar i och med att jag inte varit förkyld på flera år. Dessutom smakar det inte... jättedåligt. Visst, inget jag skulle dricka till vardags, men om det betyder att man kan undvika en vecka utav snorande och hostande så är det helt klart värt det.
 
Jag brukar droppa ungefär 25 droppar i ett glas och sedan fylla det halvvägs med vatten. Man kan köpa det lite varstans faktiskt. Varuhus (Prisma vet jag att har) och vid apotek finns det garanterat.
 
Definitivt något värt att testa om ni inte gjort det innan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, det kanske vore något för mig som blir sjuk stup i kvarten, var någonstans finns det ex. vid Prisma och vad innehåller det? :)

Svar: Vid kosttillskotten och vitaminerna. Koncentrat av färska växter står det på flaskan. Ingen aning om vilka eftersom alla namn var listad på latin. Men det är bara örter, växter och naturliga ämnen i det =)
Kram ♥

2014-10-30 @ 18:34:02
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Oooh det är ju samma märke som har suuupergott örtsalt tror jag! :) haha <3 måste typ köpa detta, låter ju superfint!

2014-10-31 @ 11:56:00
URL: http://neapocalypse.se
Postat av: Morsan

Använde just 20 droppar själv :) Tyckte jag kände av lite sjuk hals. Hoppas det försvinner

2014-10-31 @ 18:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback