Hår och häst

Skrivet av Malena   -   Den
 
Hola! Kolla in mina nya clip-in förlängningar. Svart och babyrosa! Det osar fjortisvarning om mig. Men äsch, jag gillar dom i allafall! Jag har annars funderat, vill ni ha ett inlägg där jag visar alla mina olika extensions på? Jag har hunnit införskaffa fyra olika nu nämligen.
 
Pepsie hamnar att vara ledig i ett par dagar då dom gräver på den "säkraste" (ja, man bedömer ridvägar efter säkerhet när man har en fjantig häst) ridvägen, vilket gör det till den osäkraste. Och jag rider helst inte på någon annan väg om jag får välja. Och ridbanan är numera så upptrampad att det inte går att trava där längre (lugn, bara lugn, pappa ska fixa till sommaren). Plus att det imorgon visar ösregn på väderrapporten. Finns inget bättre tillfälle än för en långhelg för Pepsie, hon har ju trots allt jobbat på ganska ordentligt den senaste veckan.
 
Jag har också kommit en bra bit på min avslutningsklänning. Nu när man faktiskt kan ana en klänning under alla tyger, så kan jag se framför mig hur snygg den faktiskt kommer att bli. Hoppas att jag inte dreglar ner den när den väl är klar, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback