Mina senaste konstruktioner

Skrivet av Malena   -   Den
 
Här har ni mina senaste pyssel!
 
Ett par bell-bottom byxor som jag knåpade ihop av en massiv halsduk som jag köpte för 1€ på loppis. Dom är lite... vinda i byxbenen ännu, så jag ska fortfarande förminska det ena en smula.
 
Två par höghalsade crop tops. Den svarta älskar jag, men den gråa är jag lite sisådär med. Endast för att jag svettas alltid en smärre flod under armarna, och grått är en mardrömsfärg för svettare.
 
Sist så har jag sytt en helt vanlig crop top med extra krimskrams framtill. Det är tydligen populärt just nu. Likear den gör jag också, men den var ett litet helsike att sy, men lätt värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback