På senast...

Skrivet av Malena   -   Den
 
Om ni undrar vart jag hållit hus, så kan jag meddela att jag faktiskt varit rätt upptagen för att vara jag. Och inte upptagen för att jag måste, utan för att jag vill. Mina bästaste vänner herr och fru Holmstedt har köpt ett hus. Ett renoveringsprojekt till hus, och jag har lekt extremt hjälpsam vän. Jag har egentligen inte behövt leka, det har faktiskt varit kul att hjälpa, och det hoppas jag att det fortsätter att bli.
 
Om jag ska summera upp bilderna ovan i en någorlunda kort text så kan jag börja med att det nu finns en ypperlig ursäkt att bära slaisk-kläder dagligen (kläder som annars är för vardagliga och dåliga för att räknas som bra kläder), vilket är min absolut favorittyp av kläder att ha på mig.
 
Det var fullmåne igår, men tack vare mina skakiga händer och kassa mobilkamera så fick jag en användbar bild av typ 50 stycken.
 
Vi har hittat en massa spännande gamla grejer i huset. Bilden av kniptången är lite av ett inside-skämt, men utöver detta så har vi bland annat hittat en polisrapport angående ett mord och självmord, ungefär ett kilo gamla rakblad, några kubik musskit, och en massa gamla manicker från typ 50-talet.
 
Vi eldade upp en del trä häromdagen, och Anton är fire-master. Sen samma kväll såg vi också största och coolaste norrskenet ever! Jag har aldrig i mitt liv sett norrsken live, så det var en upplevelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback