Samma, gamla tips!

Skrivet av Malena   -   Den
Nu tänker jag åtiger igen komma med världens bästa tips - snösulor. Tycker ni det låter bekant? Inte så konstigt isåfall, är säkert tredje vintern på raken som jag tipsat om dessa mirakeluppfinningar. Men det tåls att nämnas om och om igen, då ingen tycks ta till sig tipset?!
 
 
Jag har redan sett klagomål på bloggar om snöstyltor i år, och då har det knappt snöat tillräckligt för att stylta än. Är verkligen snösulor till hästen så här ovanligt?
 
Jag har haft snösulor ända sedan Nalle-tiden. Och jag har aldrig haft problem med styltor, hur äckligt vått och nollgradigt det än varit. Tänk att dessa otroligt enkla grejer kan hjälpa så mycket. Varför använder inte alla dessa?
 
Så om ni ska få något ut av min blogg längre, så gör som jag säger nu. Hoppa in i bilen, fräs till Agri-market i Kokkola, smyg in på trav-avdelningen, köp hem fyra snösulor för ett par €/st och be er hovslagare att slå på dom under skon nästa gång er kuse ska få nya dojjor. Simpelt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har själva sånadär åt min häst och rekomenderar starkt! :)

2015-12-06 @ 10:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback