Frågelifrågor

Skrivet av Malena   -   Den
Medans jag fortsätter med mitt AHS-marathon så får ni hålla till godo med denna tag och denna uråldriga bild som togs av mig på dag ett som Pepsieägare.
 
1. Vem/vilka är din bästa vän? Paulina, har inte speciellt många mänskliga vännr att välja bland, hiho.

2. Vad har du för skostorlek? Allt ifrån 37-39 beroende på skor.

3. Brukar du skratta för dig själv? Jag skrattar nästan för mycket för mig själv.

4. Vilket är ditt favoritnummer? Bryr mig inte speciellt mycket.

5. Vad var det senaste du åt? Choklad!

6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? Regnbågsfärgad.
 
7. Hur är vädret just nu? Mörkt och regningt.

8. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? Mor eller far. Det är 50% av alla mina kontakter i mobilen

9. Vad är det första du ser hos en person? Ansiktet måste jag säga efter lite funderande.

10. Tv eller dator? Dator! 

11. Favorit TV-program? Program som jag faktiskt SER på på tv, kanske Gladiatorerna eller Svenska Hollywoodfruar

12. Har du några syskon? Syster 16, syster 29.

13. Längd? Runt 1,60 kanske. Senaste gången jag mätte mig var för kanske fem år seda.

14. Hårfärg? På riktigt, antagligen någon snuskig råttblond färg. Utåtsett svart.

15. Ögonfärg? Väldigt blåa.

16. Använder du kontaktlinser? Neep, glasögon när jag kör bil och kollar tv.

17. Favorit högtid? Jag tror nog de flesta kan gissa sig till detta. Just det, julafton!

18. Favorit månad? Jag har nog ingen speciell.

19. Har du gråtit någon gång utan någon anledning? Inte vad jag kan minnas.

20. Vilken var den senaste filmen du såg? What happens in Vegas.

21. Favoritdag på året? Hur kan man svara på någon sånt? Lol.

22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Utan tvekan, ja! Haha!

23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? Inte en chans.

24. Kramar eller kyssar? För tillfället, ingendera. Är ingen närkontaktsperson.

25. Choklad eller vanilj? Oh my god! Choklad alla gånger!

26. Har du tattueringar? 5 st.

27. Vad lyssnar du på just nu? Datorn som surrar i takt med min kurrande mage, hah.

28. Är du kär i någon kändis? Kär, gud nej. Kändiscrushar, allt för många.
 
29. Vilka böcker läser du just nu? ´Jag har inte läst en bok på skamligt länge.

30. Piercingar? Tre i öronen, också näsan och naveln.

31. Vad gör du just nu? Spelar saxofon samtidigt som jag bakar muffins och är på långlänk.

32. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Jag är ingen popcornsmänniska direkt, men smöriga om något.

33. Hundar eller katter? Hundar, men bara småhundar. Är rädd för stora, hih.

34. Favoritblomma? Jag kunde inte bry mig mindre egentligen. Något som inte stinker ner hela huset. Blomdoft är ågot mitt huvud inte klarar.

35. Har du blivit påkommen att göra något du inte får göra? Säkerligen.

36. Har du en bästa kompis som är en kille? Eller som är en tjej? Har ingen riktigt bästbästa kompis.

37. Vem vill du träffa just nu? Ingen faktiskt.

38. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Näää, bara Paulina. Resten finns på facebook och det är det enda.

39. Har du någon gång skjutit med en pistol? Nejdå.

40. Gillar du att flyga med flygplan? Har gjort det en gång, och då var det inget speciellt. Maten var god i allafall, vilket många inte tycker.

41. Höger eller vänster-hänt? Högerhänt. 

42. Hur många kuddar sover du med? När jag inte sover, tre. När jag sover, en.

43. Saknar du någon? Mamma, varje dag.

Kommentarer
Postat av: T

Söt tjej!

Svar: :)
pepsies.blogg.se

2015-03-04 @ 06:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback