Tråktorsdag och dojjor

Skrivet av Malena   -   Den
 
Idag har jag suttit och kokat framför bloggen hela dagen. Anledningen stavas D-E-S-I-G-N. Jag kämpade med en pyyyytteliten kodning som inte ville bli "perfekt" i säkert tre timmar. Inte är jag nöjd ännu heller men fasiken, det får duga!
 
Jag har också blivit klar med mina skor. Jag har målat dem - för hand! Jag köpte glansig, svart textilfärg för snart två veckor sedan, och började samma dag. Och först nu är dom äntligen brukbara! Ska invigas på lördag.
 
Jag tror nog jag borde satsa på skomålaryrket...

Kommentarer
Postat av: Amanda

vad duktig du är! Dom vart riktigt coola! :)

Svar: Tackar så mycket :)
pepsies.blogg.se

2015-02-19 @ 22:17:26
URL: http://tipsandstuff.blogg.se
Postat av: Neapocalypse - klickerträning och unghäst ・゚♥ ✞

Jag HATAR kodning!!! :(( har samma problem som du, oftast.. Och sen vägrar man ju ge upp!

Svar: Japp, att det ska vara så krångligt?! xDD
pepsies.blogg.se

2015-02-20 @ 09:40:40
URL: http://neapocalypse.se
Postat av: Anonym

Var hittar man textilfärg? O hur mycket kostar det? :)

Svar: Jag köpte min vid Sinooperi i vasa, kostade ca. 6€ för 250ml =) De finns nog i alla hobbyaffärer.
pepsies.blogg.se

2015-02-20 @ 09:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback