Biokväll

Skrivet av Malena   -   Den
Skor - UNIF Heathers boot kopior / Klänning - DIY / Kofta - Loppis / Choker - Ebay / Glasögon - Glassesshop

Hiho! Jag älskar liknande "dagens outfit-bilder". Så tänkte testa på att göra en själv. Använde nya skorna för första gången och dom är nog de bekvämaste jag har, trots ett par cm's klack.
 
Jag trippade iväg på med min lilla toyota på världens halkigaste väg för att se Taken 3 med morsan i Kokkola. Filmen var äckligt spännande och precis som den typiska actionfilmen ska vara. Rekommenderas absolut!
 
När man sedan hela hemvägen har en bil (med konstant max 10 meters mellanrum) efter sig efter att man sett en film med massa biljakter så börjar hjärnan spöka kan man säga. Var 110% säker att jag var förföljd. Turligt nog så kom jag hem med livet i behåll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

So vacker du är! :)

Svar: Nej, men tack :)
Kram ♥

2015-01-29 @ 22:13:45
Postat av: Annelie

Vilken cool outfit! I like :)

Svar: Hihi :) tackar!
Kram ♥

2015-01-30 @ 13:41:39
URL: http://anneliesalo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback