Första loppishaulen efter bloggpausen!

Skrivet av Malena   -   Den
1. Halterneck-klänning med spets, ursprungligen från missguided - 3€
2. Rostbrun/svart/vit flanellskjorta, dom kan man aldrig få för många av - 1€
3. SUPERbrett bälte med läder och dregkedja framtill, sökt efter ett sådant i EVIGHETER - 1€
4. Svart/vit baseballtee-klänning med tryck 1,50€
 
Idag efter jobbet så smet jag iväg till stan en sväng för att besöka mina favoritloppisar. Fatta att det var över en månade sedan sist! Ni skulle bara veta hur mycket fint jag hittade, och det är knappt hälften där ovan. Utöver detta köpte jag också flera DIY-projekt.
 
Jag var också såååååååå nära på att köpa världens snyggaste jacka, men efter att ha utövat så mycket självkontoll som en person möjligt kan göra så lät jag bli. Har ju trots allt ett par... (hmm...) jackor redan som jag knappt använt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback