Two years today

Skrivet av Malena   -   Den
 
Idag är det exakt två år sedan den här filuren klämdes ut ur min Pepsie. Snacka om att tiden går fort. Jag minns dagen som om den vore igår, men vem skulle nu inte göra det om man fått ett överraskningsföl.
 
Jag har redan grattat henne via facebook genom hennes nya ägare.
 
Tänk att jag har lärt upp en bebihäst helt själv. Jag kan knappt fatta att jag kan titulera mig själv som hästuppfödare.
 
Det är ju inte länge kvar nu tills hon kan börja ridas in. Jag kommer absolut att fråga om jag kan få testrida när hon väl är i det skedet.
 
Tänk den där lilla filuren som var så minimal och mager har en freaking shire till farsa. Hon här säkert växt om mor sin snart.
 
Sist men inte minst, nog fasiken är hon vacker! Finare föl har aldrig beskådats med mänskliga ögon, punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback