Lördag

Skrivet av Malena   -   Den
Malena, när hon leker att det är sommar. Men till mitt försvar va det otroligt varmt idag!
 
Idag, mina vänner, hade jag planerat att storshoppa i Kokkola. Men jag fegade ur. När man loppis-shoppar mycket som jag, så är äve rea-kläderna för dyra. Är det bra eller dåligt?
 
Det enda jag kom hem med var två pysselprojekt från ett loppis i kokkola, ett grattiskuvert från mamma, onda fötter och en mätt mage. Rätt lyckad dag ändå.
 
Sen blev det en lugn ridtur på Pepset, och efteråt Cards Against Humanity med Pauen, Anton och Emilia.

Kommentarer
Postat av: Annika

Så otroligt snygga shorts :D

Svar: Tack så mycket :D
pepsies.blogg.se

2015-06-01 @ 16:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback