Back! Med skor

Skrivet av Malena   -   Den
Efter egentligen inte alls så många om och men så är jag tillbaka. Hade tråkigt, så why not.
 
Jag vet egentligen inte om något har hänt sedan sist. Jag jobbar fortfarande mer eller mindre vid samma gamla bageri, rider samma gamla häst, och lever samma gamla liv.
 
Om jag ska räkna upp lite mer specifika saker som jag gjort på hästfronten, så har bland annat jag och Pauen tagit ett par lektioner efter en sisådär två års uppehåll. Nyttigt så in i bomben och jag tycktes ha glömt ungefär alla ridtermer. Jag har suttigt och handsytt fyra par benreflex i rosaste rosa åt min käraste vän som examenspresent. Och sen sist men inte minst så har vi förberett oss på vinterväder till 110% med broddar och snösulor under Pepsies små tassar.
 
 
För att göra inlägget mer ytligt så kan jag berätta att jag beställt lårhöga dojjor från le ebay.
 
Och nu ska jag berätta en historia för er. Jag har jagat liknande skor i säkert ett halvår, men på grund av det trytande priset på minimi 50-60 euro (också detta på ebay) så slängde jag in handduken rätt snabbt. Men, för en liten vecka sedan fick jag en liten spasm och råkade skriva in just lårhöga platåstövlar i ebay-sökfältet. Till min saliga lycka hade dessa typer av skor prissänkts något brutalt tack vare att de blivit så omåttligt populära. 7€ med gratis frakt hamnade jag att betala för dessa. Nu har ni en glad Malena ett tag framöver.
 
Jag har också gjort om presentationen i sidan lite, den var väldigt missledande. Jag har varken blått hår längre, och jag har varit 21 i flera månader redan.

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj vilka snygga skor! ;'O

Svar: Oh, jaa :)
pepsies.blogg.se

2015-11-05 @ 23:21:51
URL: http://nouw.com/nolongerironic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback