Nyinhandlat

Skrivet av Malena   -   Den
 
Hade ju lovat, så bättre sent än aldrig.
 
Här ser ni mina senast inköpta godsaker. Om vi börjar överst till höger, så är det en svart jeans-jumpsuit/overall. Jag hittade den på megarea vid h&m precis innan jag skulle fara därifrån och var tvungen att knipa åt mig den. 7€ för ett helt skal av denimtyg från topp till tå är inte illa.
 
Sen på h&m hittade jag också en vinröd jumpsuit/playsuit (jag vet aldrig vad jag ska kalla där grejerna, blä). Mer för sommarbruk kanske, men 5€ var inte speciellt dyrt, så det gör inget att den får damma i garderoben ett tag.
 
Sen bar det av till ett av mina favoritställen på jorden - loppis. Största fyndet är helt klart den gråa läderjackan för 5€. Jag blir nästan rädd för mig själv och min konstiga fynd-talang. Den är så fin så jag skulle kunna gråta.
 
Förutom den så hittade jag också en lång topp med nått udda, kanske rymdiskt, motiv (1€), en svart topp som typ varenda tjej hade förra sommaren (2€) och en blå, lite halvt croppad, kortärmad tröja (1€).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback