Lördagsfundringar

Skrivet av Malena   -   Den
Pepsie i snön, morsan som tyckte att vi behövde mer växtlighet i vårt hus och artistiska tavlor på vardagsrumsväggen.
 
Hej vänner!
 
Jag sitter fortfarande i samma gamla soffa i Nykarleby som jag gjorde sist. Det är nog ett helt acceptabelt ställe att vara på ändå, fast jag aldrig i mitt liv hade trott att jag någonsin skulle bo här, av alla ställen i världen.
 
Idag var jag på Kokkoladejt med min mamma. Vi käkade god mat och jag köpte fina, billiga loppis- och reasaker som vanligt. Det kan jag blogga om i början på nästa vecka när jag kommit ihåg att dra hit min kamera som forfarande ligger i hyllan i Esse och samlar damm. För det tåls minsann att bloggas om, jag är svinnöjd!
 
På ridfronten har det varit ganska knapert på sista tiden. Jag och Pauen skulle ha ridit en liten lektion i tisdags, men Pauen lyckades ramla av innan lektionen ens börjat, så det blev att vi så snällt fick vända hem efter endast lite skritt och travjobb i manegen. Jag fick Pepsie att våga sig igenom en "labyrint" bestående av några bommar, så vi fick ju något att hurra för iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback