En vecka

Skrivet av Malena   -   Den
 
Nu är det mindre än en vecka tills det är hundtajm. Jag firar med att spontanshoppa lite billigt hundtjoffs på ebay. Jag har inget att säga till mitt försvar när det kommer till något av detta. Allt är mest bara för nöjes skull, och ebay är så billigt så det är inte hela världen om det lämnar och ligga. Om jag känner mig rätt provar jag allt bara en gång, för att sedan aldrig röra det igen. Eventuellt fotar några söta foton i något av det, om jag kommer på mig själv med att vilja leka fotograf.
 
Det är så enkelt att köpa till en tjejhund, då kan allt vara rosa och gulligt. Nu körde jag inte på något specifikt färgtema, utan det blev lite av allt. Jag har en liten extra förkärlek för slipsen och camo-tröjan. Så fina så jag vet inte vad. Ledlampe-halsbandet kan ju i och för sig vara praktiskt om man råkar gå ute någon gång då det är mörkt. Om det funkar vill säga... när man köper det för nästintill inget så finns det inga garantier heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback