Cykling och nostalgifilm

Skrivet av Malena   -   Den
 
Nu har vi precis kollat klart Pippi långstrump på de sju haven. Jag tyckte det var jätteroligt och underhållande, men Rasmus tror jag tyckte att hans barndomsminnen blev lite förstörda.
 
I morse var jag och R på långcykelfärd igen. Jättelång (för mig iallafall, helt vardagskort för R). Vi susade till Power Park i Alahärmä en sväng, 87 kilometer. Jag har aldrig suttit tre timmar i sträck i en sadel, varken häst- eller cykelsadel, och min rumpa samarbetade inte det minsta på slutet. Aj! Men jag fick sockermunk och limsa, så det gjorde saken lite bättre. Och nu kan jag verkligen med gott samvete trycka in lördagsgodis ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback