Randomliga pics

Skrivet av Malena   -   Den
Lite "dessa kan vara bra att ha någon dag"-bilder tagna på min mobil de senaste veckorna.
 
 
1. Malena firar lillajul på hästryggen.
2. Pepsie firar lillajul med rosett i svansen.
3. Dat ass-bild på mina nya 2 euros ridbyxor från loppis.
4. Namnskylt som jag började med år 2013, blev klar i vinter. Jag borde satsa på snickaryrket.
5. Lekte (nä, lekte inte. Jag behöver inte leka, jag är ju faktiskt) bagare och fixade ett pepparkakshus.
6. Julifierad Hansu med Pauen påväg till julhoppningen. (som Hansu till allas förvånad hoppade felfritt)
7. Jag och syrran var bara tvungna när vi hittade denna fina hundtröja långt bak i skåpet.
8. Linnie är vinterpålle med en massa rimfrost i pälsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback