Borta bäst

Skrivet av Malena   -   Den
 
Hej och hå! Ungefär allt har hänt under tiden jag inte har bloggat.
 
De två stora sakerna är att jag för det första flyttat hemifrån. Numera spenderar jag dagarna i en radhuslägenhet i Nykarleby tillsammans med min pojkvän (och numera sambo, hjälp!)
 
Sen har jag bestämt att till våren/sommaren ska jag bli hästlös. Jag har inte tid, pengar och motivation längre. Tid för att jag nu vill prioritera annat i livet. Pengar för att jag nu måste åka 30 km fram och tillbaka för att rida. Motivationen har varit spårlöst borta redan i många månader. Så när Hansu åker hem åker Pepsie ut på annons.
 
När jag kommer att blogga igen är och förblir en olöst gåta. Kanske nästa vecka, kanske nästa månad, kanske aldrig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska ni sälja Linnie också? :)

Svar: jodå :)
pepsies.blogg.se

2016-01-19 @ 18:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback