3x bikini

Skrivet av Malena   -   Den
 
De senaste månaderna har jag känt att jag behöver lite utmaning när det kommer till mitt pysslande. Det känns inte lika skoj att göra något som blir klart på en dag jämfört med något som tar minst en vecka. Och det är ungefär tiden dessa tre bikinisar tog att göra, styck.
 
Jag letade bara inspiration från nätet, tumblr och shoppingsidor har ofta bra inspo-utbud. Sen köpte jag bara material från loppis. Jordgubbs- och lövbikinin är ursprungligen kjolar och den svarta kom från ett par leggings.
 
Lövbikinin (marijuana (om det råkar vara detta så förespråkar jag inte weed, men man har inte så mycket att välja på när det kommer till loppis), palmblad eller kanske något helt annat), är en vanlig trekantsbikini med vita detaljer och dubbel snöre i nacken.
 
Den svarta bikinin (jag vet att bilden är jätteblixtad, men det syns bra hur den är gjord iallafall), är en höghalsad bikini med dragkedja. Sen så använde jag vit tråd bara för att göra den lite speciellare.
 
Jordgubbsbikinin är en liten annorlunda typ av trekantsbikini, som dras ihop vid halsen istället för bakom nacken. Det tog mig en massa försök för att få den att sitta bra och se ut som jag hade tänkt mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du syr som bikini!? Så häftigt!! Gör du beställningar?

Svar: Jo :) I och med att jag bara gjort det för nöjes skull, med de material jag kunnat få tag på på loppisar, så tror jag inte att det skulle gå, tyvärr. Men kul att du gillar dom :D
pepsies.blogg.se

2016-05-25 @ 22:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback