Födelsedag

Skrivet av Malena   -   Den
 
Dagen började med en promenix i det varma vädret. Jag har redan blivit förvånansvärt brun, med tanke på min tidigare historia av att inte så lätt kunna bli det. Röd brukar jag bli om något.
 
Vi har en katt på gården som är en av de få katter jag mött som är översällskaplig. Tänk om man skulle ha en sån. Den kommer och vill hälsa varje gång den är ute, och följer en gärna till dörren, för att sedan sitta där en stund utanför efter att man själv gått in.
 
Sen har jag firat mitt födelsedagsbarn till pojkvän med presenter och tårta (som fortfarande är intakt). Jag gjorde en mycket chokladigare tårta än vad jag någonsin gjort innan. Jag hoppas den är god, men med tanke på all choklad så är det ganska så troligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback