Hundhaul

Skrivet av Malena   -   Den
Från Erkin Halli samt Frejas samling av saker hon inte använder som jag köpt åt henne. Kommer ytterligare en haul när jag fått grejerna som jag har beställt efter.
 
  • Två par tröjor/jackor som jag köpte åt Freja för ett par år sedan. Jag är ingen hundklädesperson egentligen. Tycker mest att det bara är onödigt (så vida inte hunden faktiskt behöver kläder), men det kan ju ge ett gott skratt att låta hunden vara provdocka ibland.
  • Bandanahalsbad som jag också köpte åt Freja för några år sedan. Blev aldrig använt. Lite charmigt är det väl, men också detta var nog mest i komiskt syfte.
  • En fisk och en gris som piper. Freja tappade intresset för sådant för många år sedan.
  • En kam och en karda som knappt använts något alls på Freja, då hon numera klipps så fort pälsen blir otämnjbar.
  • En boll/bandleksak. (som var hiskeligt dyrt för vad det var)
  • En sådan där liten hängande sak med diamanter som man kan lägga på halsbandet om man vill ha en extra fab hund.
  • En superbillig vanlig borste. Sånt behövs när man ska skaffa hund som inte fäller någon päls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback