Tillbaka

Skrivet av Malena   -   Den
 
Muuu! Nu är jag här igen efter ett lite oplanerat blogg-break. Jag hade ingen motivation och var allmänt nere, så det blev som det blev.
 
Vad har hänt sen sist? Bob har fyllt 4 månader, håret har blivit ljusare, har kollat en massa OS och söker fortfarande deltidsjobb, men stressar inget. Mårar på helt enkelt.
 
Har en del skojsiga blogginlägg planerade inom de närmsta dagarna, först och främst allt jag handlade i Vasa för två veckor sedan.
 
Visste ni förresten att Bob skaffat instagram? Bara som en kul grej, men det går fakiskt rätt bra. Han har redan 10 gånger fler följare än jag. Så varsågod att följa om ni önskar en daglig dos av valp-söthet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback