Tuuridag

Skrivet av Malena   -   Den
 
Idag susade jag och Rasmus till Tuuri för lite shoppingmys. Bob fick spendara dagen tillsammans med R's mamma, moster och hunden Ronja. Och han måste verkligen ha haft det skoj där, för han var helt däckad i flera timmar efter - tur det!
 
Detta ovan är vad jag fick hem åt mig själv (och Bob). Två svarta t-shirts, en med text på ryggen och en med en liten alien framtill. Sen så hittade jag en väldigt snygg höghalsad crop top med text på ärmarna på Halpa Halli där vi handlade på vägen hem. Halpa Halli har verkligen uppgraderat sitt kläd-game. Om någon skulle säga att jag bara fick handla där för resten av mitt liv skulle jag inte invända.
 
Blev bara dystra plagg tyvärr. Men jag är ju sån, jag gillar svart.
 
Sen köpte jag lite skojsigheter åt Bob också. Lite små bengodisar, små tandtuggpinnar, ett halvstrypkoppel (superbra att bara dra över huvudet på långhåriga hundar som inte har halsband på sig inomhus) samt torkade grisöron (som R hävdar att alla hundar älskar). Han knaprar på en liten bit nu just och det tycks nog vara uppskattat.
 
Sen köpte jag också en ny mobil. Min gamla, trogna iPhone dog när jag cyklade med den i regnet igår och den förblev död. Så nu är jag med Samsung istället. En j5 som var på superduperextrapris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback