Löftet ännu en gång

Skrivet av Malena   -   Den
Som så många gånger förr har jag lovat mig själv: Sluta äta skräpmat, bli fit och börja träna regelbundet!
 
Och lika många gånger har den lögnen åkt i soptunnan när mina ögon fått syn på Ben&Jerrys, choko eller pizza. Men nu, mina damer och herrar, nu ska jag verkligen ta tag i mitt liv. I sommar ska jag kunna gå i bikini eller shorts och topp utan att skämmas eller tycka att jag ser äcklig ut.
 
Helgerna är värst, jag blir så förbannat sugen på snabba kolhydrater så att jag nästan springer i cirklar. Många känner säkert igen sig när jag säker att jag öppnar kylskåpet säkert 20 gånger om dagen bara för att titta och öka suget. Dumt, jag vet, men jag kan bara inte vara den enda?
 
Nu ska jag i allafall kämpa, som värsta krigaren! Mitt första mål är att vara godisfri, träna och äta nyttigt i en månad! Från och med imorgon (måndag).
 

Kommentarer
Postat av: Fia-H E V O N E N S

Hehe, godisstopp just under påskhelgen! ^^

// Fia - H E V O N E N S

Svar: Jaa-a, jag tänjer på mina yttersta gränser ;)
pepsies.blogg.se

2013-03-31 @ 22:14:31
URL: http://www.hevonens.blogg.se
Postat av: Carolina

Haldär sjölv på å tränar å annstalttar. Kan ju rekommendera soppor av alla de slag! du haldär de läng mätt på he å böv int ga å känn se snål på na heila tiin :P Men en annan viktig sak att minnas ir att om du vill ha muskle så måst man int myki och så läng man tränar meir än va man itär får man ita va man vill :) Ein ov min bästa kaverina ir personlig tränar så i know this shit typ xD ;)Men visst ir i rolit att träna? :D

Svar: Jaa, he er svinkul, faktiskt :D Tå man ha komi in i e ork göra naliti å :D
pepsies.blogg.se

2013-04-03 @ 13:33:52
URL: http://carolinasofiaa.blogspot.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback