10 saker om mig

Skrivet av Malena   -   Den
Tycker det är skitskoj att läsa saker som jag inte visste om andra bloggare så jag skriver ytterligare 10 saker som ni kanski inte visste om mig:
  •  Jag hoppade av gymnasiet efter 1 år p.g.a för mycket plugg samt dåliga lärare.
  •  Jag har hudexem på benen och armarna som består av små prickar som är i princip kroniskt. Jättesvårt att få bort det så jag har gett upp hoppet och lärt mig att leva med mitt prickiga skinn.
  • BH är något av det obekvämaste som finns.
  • I klädväg är jag beroende av skärmmössor, shorts, jeans och bikinis.
  • Men jag har i princip skräck för kjolar, klänningar och klackar.
  • Jag har 5 tatueringar just nu och kommer absolut att skaffa fler. Första gjorde jag som 17-åring och då svimmade jag nästan, så jag fick avbryta och komma tillbaks en annan dag.
  • Jag kommer aldrig att låta mitt hår att växa ut igen. Jag hatar att ha lång hår.
  • Jag badade inte en enda gång förra sommaren och kommer inte att göra det denna sommar heller.
  • Jag fyller 19 år om 1½ månad.
  • Jag har stort fobi för getingar, humlor och bin. där av min getingstatuering.

Newly made.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback