Minihaul

Skrivet av Malena   -   Den
 
Från och med nu ska jag försöka att allid göra "try on"-hauler när jag visar vad jag köpt eller gjort. Alltså att jag alltid visar grejerna på. Vad sägs om det?
 
Hur som haver så gjorde jag en liten loppisrunda i ren tristess för en stund sedan, fyndade dock bara två grejer. Först så hittade jag ännu ett par ridbyxor. Ett par vinröda/mörklila från Mountain Horse. Det är helt GALET vad mycket ridbyxor det finns på loppiset just nu. Överallt verkligen. Nu har jag dock verkligen ridbyxor så det räcker och blir över.
 
Sen hittade jag en crop top med hög hals. Jag var otroligt skeptisk till den, eftersom jag inte alls visste om den skulle passa. Dels för att den var storlek XS och dels för att den har just hög hals. Men jag gjorde något som jag sällan gör, nämligen provade den i den skrangliga lilla provhytten där. Och denna passade perfekt. Love!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka loppisar går du till och var brukar de ha mycket ridsaker? :)

Svar: De två stora bredvid varandra i Jakobstad. Sell-Buy-Rent och det andra. Det var det andra som hade ridsaker :P Det har inte alltid ridsaker, men just idag hade de ganska mycket :)
Kram ♥

2014-08-31 @ 21:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback