Megahundhaul

Skrivet av Malena   -   Den
Nu är det bara hundisen som saknas, han kommer imorgon.
Bild 1:
  • Ett flexikoppel som jag lyckades snappa åt min för bara 5€
  • Flexikoppel nr 2. som jag fått av farsan då det är för litet år hans jakthundar, eftersom jag inte var säker på att jag över huvudtaget skulel få flexikoppel nr 1. eftersom det var den sista på sidan
  • Bebihund-shampoo
  • Spray som man kan spraya på grejer som valpen biter på som den inte får och liknande. Inte direkt livsnödvändigt, men det var billigt, så why not?
  • Klo-klippare
  • Två valphalsband, svart om han känner sig neutral, knallrosa om han känner sig extra fabulous.
  • Valpgodis och valptuggpinnar för tänderna
Bild 2:
  • Bebihundleksaker
  • Hundfilt
Bild 3:
  • Hundmatskålsunderlägg (som jag i misstag köpte två av, men nu har jag i reserv iallafall)
  • Hundmatskålar (som jag i misstag köpte 4 av istället för 2, så nu har jag de också i reserv)
  • Bebihundmat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback