Hundsängar

Skrivet av Malena   -   Den
 
Detta har jag suttit och knåpat på de senaste veckorna. Två hundsängar till lilla valpis, som för övrigt kommer redan på torsdag!
 
Jag har gjort dom av två filtar som jag aldrig använder, samt vadd från en massa gamla kuddar. Så allt som allt har det blivit lagt max ett par euro/st på dessa. Garanterat billigare än att köpa nya.
 
Ko-fläckiga sängen är lite större (hundis kommer att se ut som en myra i den till först) och gjord i ett lite fluffigt material. Sen hittade jag en dörrmatta för 80 cent på loppis som jag lag i botten som lite stabilitet.
 
Ljusblåa sängen är lite mindre och gjort i fleece-material. Sen tyckte jag att den blev lite trist med bara blå, så jag sydde på lite tassavtryck samt hundis namn (Bob, det har jag väl inte skrivit här innan?). I kudden lag jag sådana där små mjuka knoppar, så att den blev lite mer dyn-lik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback