Lite hår och lite cykling och lite allt möjligt

Skrivet av Malena   -   Den
Utfyllnadsbild - vi dricker färggranna drickor här i stugan.
 
 
En sorglig, men sann bekännelse. Jag har blivit cykelfrälst. Det är faktiskt så annorlunda och jätteskoj att cykla med en riktig landsvägscykel. Och för att inte tala om bra konditionsträning. R har nog redan försökt hinta om lite framtida tävlingar för mig, men jag är fast besluten om att jag inte vill tävla. Jag är så långt ifrån tävlingsmänniska som möjligt, jag har bara nyligen börjat gå med på att spela sänka skepp på mobilen mot honom (vilket han nu är skyldig mig 4€ för eftersom han både tycker om att spela om pengar... och tydligen förlora också, haha).
 
Nu ska jag berätta en cool grej. Jag drömde härom natten om att jag färgade mitt hår riktigt vitblont och att det var vågigt och fint, ungefär som här. Så jag impulsshoppade färg idag och på måndag får min älskade sättas på det ultimata pojkvänstestet då jag överlåter färgningen helt i hans händer. Hoppas jag kan vistas utanför huset efter detta. I och med att jag drömde om det måste det vara ett tecken om att det är dags.

Kommentarer
Postat av: milina.blogg.se

Hoppas håret blir bra! :D

Svar: Inte är jag direkt 100% nöjd, men det kunde ha blivit mycket värre :)
pepsies.blogg.se

2016-08-10 @ 18:12:04
URL: http://milina.blogg.se/
Postat av: Angelica

Så goda drinkarna ser ut! :D

Svar: Det var de =)
pepsies.blogg.se

2016-08-12 @ 21:18:03
URL: http://angelchanelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback