Efterbliven

Skrivet av Malena   -   Den
Ser mina forna klasskamrater från lågstadiet och högstadiet lägga upp status på bild på status på bild på status på bild på facebook om att de har tagit studenten samt yrkesexamen.
 
Dagar som dessa känns det lite bittert att jag slösat bort två år av mitt liv på nada. Om jag för tre år sedan hade sökt till den linje jag går på idag hade jag också kunnat facebooka om yrkesexamen.
 
Men jag kan ju skryta om annat, till exempel att jag har en hel sommar med absolut ingenting på schemat. Dock en sak som jag verkligen saknar med sommaren är ridlägrena. Varför finns det inga vuxenridläger? Jag saknar att busa runt i den stekheta dammiga sommaren på envisa ponnysar och grilla på kvällen och lägertävlingen sista dagen. Jag saknar spänningen med att sova borta och inte minst att hela dagen bestod av häst. Nå, jag har ju lite av ett ridläger varje dag här hemma med mina två kusar som jag har fullt upp med, så jag ska väl inte klaga antar jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback