Förändring?

Skrivet av Malena   -   Den
Ni som känner mig väl vet att när jag vill ändra på något här i livet så kör jag hela vägen. Inga miniförändringar utan det ska vara spontant och drastiskt.
 
Nu till grejen. Blev väldigt sugen på riktigt ljust platinablont hår så här till sommaren. Jag har verkligen tröttnat på min guldblonda/jordgubbsblonda hårfärg som jag haft i typ... två år kanske? Jag har varit riktigt blond en gång innan, en period i 8an tror jag.
 
Så vad säger ni? Ska jag satsa? Tror ni platinablont blir snyggt på min skalle?
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jodå!
Annars skulle du säkert passa bra i någon brun nyans också, men kanske lite jobbigt att färga mörkare till sommaren.

Svar: Jo, jag har egentligen testat alla färger som finns någon gång i mitt liv och kommit fram till att jag gillar ljust hår allra bäst. :)
Kram ♥

2014-04-30 @ 19:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback