Måste ju göra något med min nya "rikedom"

Skrivet av Malena   -   Den
LÄNK // LÄNK // LÄNK

Om jag någon gång kommer på att jag vill bli långhårig så behöver jag snart inte frukta längre!
Bör nämna att hela kalaset (4 kassa syntetförlängningar och hårfärger) gick på knappa 20€. Det lär ska synas hur jag färgar det sen. Kommer åtminstone att lämna en eller två helt blonda, resten får framtiden utvisa. En sak är dock säkert, måste ha sis att klippa upp mitt hår litegrann innan jag rockar något utav detta.
 
EDIT: Tog reda på att det inte går att färga syntetiskt hår med hårfärg. Dock funkar permanenta pennor/textilfärg, så ska testa på något av detta istället. Oh well, kanske kommer på att jag vill färga egna håret i någon galen färg i framtiden, då har jag i lager i allafall! Dom var ju inte direkt dyra så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback