Nya bilder

Skrivet av Malena   -   Den
Syrran kom förvånansvärt och frågade om hon kunde fota hästarna idag. Det brukar vara tvärtom - att jag ber för mitt liv att hon ska göra det. Bilderna blev fina, om man bortser från den svart/vit randiga så kallade människan i gummistövlar och med groteskt ansikte bredvid den fina unghästen på varj bild. Tur att det finns en så smart lösning som att pixellera, det är ju trots allt hästen som folk ska fokusera på. Om jag någonsin bestämmer mig för att förnya ex. headern med någon utav dessa bilder kommer jag självklart att redigera bort mig själv, hu! Jag är en sådan som behöver minst 100 bilder på mig själv för att få EN "acceptabel". Ytterligare 300 för att få en som enligt mig faktiskt är bra.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hay

Ååh så fiin den tredje bilden är! Helt underbar. Du borde seriöst inte ha pixellerat den..!!

2014-05-31 @ 11:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback