OOTD och snack

Skrivet av Malena   -   Den
 
Det är kul att fota outfitbilder. Det är inte kul att känna sig obekväm i 75% av sin garderob. Med det vill jag säga att jag måste ta tag i maten och träningen. Inte för någon annan än för mig själv. Men det är så svååååååårt. Mat är så goooooooooott. Jag lovar mig själv minst två gånger i veckan att "imorgon, då ska jag börja äta nyttigt". Varje gång misslyckas jag gravt, höhö. Men denna gång kanske är annorlunda...
 
Hur som helst. Om någon annan tampas med ickeönskat sötsug där ute, så tänkte jag ge er tre (något extrema) tips som alltid funkat för mig.
 
1. Drick vatten. Och då menar jag inte bara ett glas. Drick så att det känns som att du ska spy. Då är garanterat sötsuget också borta. Sen gäller det bara att ösa på så fort det kommer igen. Testat och godkännt!
 
2. Träna. Och ja, det funkar. Så fort man känner att man vill ha något onyttigt, så ska man ta och utföra den träningsform man gillar bäst och utföra den till max. Efter att man tröttat ut sig själv är an sällan sugen på något sött.
 
3. Sov. Det funkar alltid. Då har du "annat" att syssla med.

Kommentarer
Postat av: Neapocalypse - klickerträning och unghäst ・゚♥ ✞

Så fiiiin!

2015-04-09 @ 11:46:43
URL: http://neapocalypse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback