Music från förr

Skrivet av Malena   -   Den
Man tycker ju att vid en tid som denna, så borde man youtuba gamla, goda julsånger. Eller nya, fränare julsånger om man nu är sån person. Julsånger iallafall!
 
Jag fick ett ryck och drogs tillbaka till 07, då det var så inne att lyssna på MCR och vara låtsas-emo. Låtarna som spelades då tycker jag fortfarande är såååååå bra.
 
Om man ska beskriva musik som jag gillar (egentligen är jag nog allätare, men alla har väl en liiiiten förkärlek för något specifikt), så ska det låta som de här under. Djupa kara-röster, en liten gnutta skriksång, lite punk/emo/alternativ rock, eller hur man ska förklara genren.
 
MEN, inte tackar jag nej till lite Justin Bieber emellanåt heller, tihi...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback